Besviken över våren

Isac älskar verkligen snö! Han plöjer fram och snön yr ikring honom. Det bästa han vet är att borra ner näsan i snön och sedan gå fram som en mullvad. Vad besviken han ska bli över att våren sedan kommer.
Fick en idé om en bild jag skulle vilja ta på Isac nu när det är pudersnö. Om jag lyckas kan det bli en häftig bild men jag jobbar ju under den ljusa delen av dagen så jag hoppas att vädret håller sig till helgen.
Men dom hotar med mera snö och det har redan börjat att mulna på lite söderut såg jag nu.

Lämna in bilen på verkstan idag med ska bli spännande å se vad slutnotan blir på. Det var en hel drös med fel som ska åtgärdas.

Nu är det tv stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0