sommar läten

ja minsann var på promenad hem från krogen, jeans jacka piké tröja, aningens lättklädd kanske men nu är det ändå försommar bjjörktrastarna skriker i träden när man går hemåt fiskmåsarna sitter hungrigt och väntar på att man ska slänga natten räster...talgoxen och bofinken sjunger sina finaste sånger ja de är sommar på gång! asfalten ligger torr och man går ute i natten lättklädd ja det måste va vara sommaren som är på ingång!

camilla och tony har haft kombinerad inflyttningsfest och födelsedagsfest, camilla har blivit ett år äldre.
jag fick ju den briljanta idén att köpa en kobinerad present...så jag begav mig till dom östra stadsdelarna det vill säga godishuset...och slog till och köpte 2kg smågodis. Perfekt tänkte jag när det är fest och allt. Glad åkte jag hemåt när jag kom på att camilla är ju för fan allergisk mot färgämnen!! så där satt jag med 2 kilo smågodis och kände mig dum...
hursomhelst så fick dom godiset och det verka gå hem men jag får nog uppvakta camilla med nått bättre en annan gång. jag vet ju iaf att tony gillar mig imorn bitti när han vaknar! hehe.

imorn är det serie premiär återkommer med mer då.
och bli inte irriterad på stavningen nu klockan är 03:06 nyss hemkommen från krogen så ta det som det är!

skriver mer sen...kanske i nykert tillstånd =)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Honken

Ja sprit är inte bra, då blir det många särskrivningar :)

2008-05-23 @ 13:18:31
URL: http://honkens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0