Förändringarnas tid

Nu är det över thyras ligger bakom mig och heab stundar.
känns vemodigt och samtidigt spännande att börja på ett nytt jobb. Har träffat cheferna och några gubbar och det verkar vara bra folk!

Sista tiden på thyras har varit jobbig tobbe och mårten pratar inte med mig äns, men det är tur att jag har plugg som stöd. Fan kommer att sakna hans sjuka humor, kunskap och den gemenskap vi haft under dom här tre åren.
Men vi har blivit bra vänner så vi kommer nog att ses.

Det ska bli intressant att se vad facket gör nu = ) dom har fått nys om att allt inte går rätt till på thyras så jag blev kontaktad och han såg att dom inte följde avtalet vad det gällde mig lön, som jag själv misstänkt så det kommer antagligen ta hus i helvete haha.

Snart är det spanien också det går fort nu tiden flyger iväg..det ska bli skönt att åka bort ett tag. Visserligen ska vi ju bara vara borta 4 dagar men ändå.

Dags för det årliga påskfirandet i kyrksten också..en trevlig tradition vi fått till, redan fjärde året =)

nä måste smälta allt lite..återkommer med mer inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0