Söndag

idag har jag legat väldigt lågt.
kände av min klorallergi lite efter nattens bravader i badhuset.

tog mig ner till stugan tänkte lura med farsan ut på lite trolling men när jag kom ner var han och lilla båten borta.
Såg han inte i närheten så jag la i stora båten och leta rätt på gubben och locka med han in i land för att sedan åka ut ich trolla.

När jag satt nere vid sjön och vänta in han kom en mink och sprang över fötterna på mig, den såg mig nog inte hade jag varit lite kvick skulle jag ha försökt att dräpa den jävla skitdjur!

uch lite söndags ångest har jag bara 5 dagar kvar till semester. vill va ledig nu!

bara att bita ihop. nä nu blire film och mys i soffan.

tjo flöjt

Kommentarer
Postat av: Honken

Jaha så det blev ingen fisk med andra ord... antar att det hade nämnts här i så fall.

2008-06-30 @ 00:44:18
URL: http://honkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0