moped uchling

nämän hej det var visst ett tag sen seriepremiären och imorn är det sista matchen inför uppehållet.
har haft dåligt med tid för fotboll ett tag. Har jobbat sjukt mycket övertid. men nu har jag också råd med en 90busare =) men det får bli nästa år.

Jag har upptäckt att jag verkligen hatar en sak så mycket så jag skulle kunna gå bärsärk.
EU-Mopeder finns det nått som irriterar så in i helvete, snorungar utan trafikvett som ligger så när bilen att dom med lätthet kan se varje por i lacken på bilen. FY FAAN för dom.

Nä rsakt över till nått trevligare, Semester bara en arbetsvecka kvar nu! sen drar bror och jag till sjöss tänkte jag säga men till brusande forsar och mygg iaf. årets resa blir fiske med start i dalarna närmare sagt älvdalen sedan eunt om i dalarna och kanske jämtland eller vart lusten för oss. Det är det som ska bli kul att åka utan resemål bara målet att fiska och ha det gött i naturen. Synd bara att rygghelvetet skulle börja knaka som en protest inför tältsovandet.
 
Även jakt säsongen har börjat lite så smått. Har byggt jakttorn och röjt, ska även plantera viltfoder i sommar.
Ett par besök på skjutbanan har det också blivit riktigt kul att skjuta på grisbanan.t

Är du sugen på att läsa mer uppdaterat om fiske besök min brors blogg där han skriver om sitt fiske i dalarna.
www.honkens.blogg.se

vill även promota en sida om mitt kära karlskoga besök www.ikarlskoga.se och se vad som händer.

hoppas alla har en trevlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Honken

Jag håller med, dom där jävla mopedgalningarna borde veta hut! Det kommer bli grymt fiske det lovar jag.

2008-06-26 @ 22:01:30
URL: http://honkens.blogg.se/
Postat av: Andreas

ja jäkla mopeder dom är värre än karlskogingar syns hörs och är överallt! ja jag hoppas på bra fiske nu!

2008-06-27 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0