badhus

ikväll blev det iaf lite fiske jag och tony for ut över möckelns vågor.
har innan köpt det värsta häftigaste draget som går djupast. dom säger att gullspångsöringen går på djupet och gillar skarpa färger så jag föll för fiskedragsförsälgarens predikan.

men det blev fan ingen öring...men en hel drös med gös, vi hitta ett bra ställe på 8,5m där högg dom som aldrig förr synd bara att dom var små men en tog vi upp iaf.
roligast var nog när vi fick hugg samtidigt och det blev lite kaos i båten. "men tony du styr - nä jag vevar upp - men jag har ju också hugg" hehe ja det löste sig men när vi krokat av småfisken och fått i grejerna igen högg det snart på båda spöna igen dock utan kaos då tony lärt sig att inte stänga av motorn hehe

efter fiske begav vi oss till stadens badhus där tony jobbar. en ryggsäck öl och ett tomt bahus lockar till bus! tror jag har typ 30 blåmärken efter våra bravader. men fan så kul var det!

nä ni alla galningar nu får det va natta!

ta ré lungt

Kommentarer
Postat av: Honken

Det var väl på tiden att det blev lite fiske. Det var väl på tiden att du uppdaterar bloggen lite frekventare också, bara att ligga i.

2008-06-29 @ 11:16:32
URL: http://honkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0