Vår

Var ett tag sen man skrev nått så det kanske dags igen...

tiden har gått fort sen december och förra inlägget...då var det den 1dec och vädret var grått och tråkigt idag är det 24feb och vädret är lika grått och tråkigt.. men det har varit ett par riktigt soliga och varma dagar nätan aprilväder så här i februari! är det inte sjukt vad fan har hänt med våra vintrar..det barkar iväg åt helvete med klimatet.
jag vill ha riktiga vintrar kallt och mycket snö!
Men det är väl ett minne blott. Läste att om 30 år ska det vara medelhavsklimat i skåne.
Isarnan smälter och haven stiger, vi får nog vänta oss ett annorlunda land i framtiden.

Nä nog om klimatet..vad har hänt sen sist då?
Det har varit trögt på jobbet ett och annat bråk med lillchef som resultert i att jag sökt nytt jobb..blev nämligen uppmanad till det. Tyckte det var jävligt idiotiskt sagt. men visst vill han inte ha mig  på firman så är inte jag den som är den. fick se en annons i tidningen och ringde omgående och dom nappade.
Ver på en läskig intervju i fredags som jag tror gick bra.
I alla fall ska jag få svar imorgon redan!

Och imorgon ska jag träffa Lina ska bli mycket spännande.
mycket som är spännande imorgon jag kommer nog att få nervkollaps innan dagen är slut haha.

Har även blivit erbjuden en plats i jaktlaget jag gästjagat med i höst! bara den fomella inväljningen på årsmötet.

fy fan det här med jobbet tar på mig har en så olustig känsla i kroppen...det vore ju toppen med ett nytt jobb och den firman jag sökt på verkar ju hur bra som helst och seriös och välskött! mer än vad man kan säga om där jag jobbar nu. men jag kommer ju att sakna mina arbteskamrater såå! vill ju inte sluta igentligen...
Men får jag det nya tar jag det..man vet aldrig kan ju bli hur bra som helst.

Hjälpte tony och camilla att flytta igår det gick smidigt med lastbil fick vi med allt i en vända. snubblade dock i trappen med en soffa över mig hehe tur att det gick bra, det såg tydligen mycket komiskt ut för det utbröt allmänt jubel hehe. Efter x antal bärda lådor och möblering bjöd dom på kinamat som åts till melodifestivalen..btw fan va kass musik det görs!! helt otroligt dåligt startfält i år!

Nä Camillas städmani smitta av sig och jag har vänt upp och ner på lägenheten kanske dags att prylarna får hamna på sin rätta plats igen.

Kommentarer
Postat av: Honken

Det var på tiden med en uppdatering. Hoppas du får jobbet. Tjo

2008-02-24 @ 18:50:59
URL: http://honkens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0