2000-talets vitaste?

Denna vinter måste slå nått slags rekord vad det gäller snömängd. I alla fall här där jag bor. I norra delarna av sverige är det ju fortfarande riktiga vintrar. I år har det faktiskt varit snö och kallt sen före jul. Rätta mig om jag har fel men jag tror inte knappt att det varit barmark iår. Och nu ikväll snöar det igen det har nog ramlat ner cirkus 5-10 cm.

För lodjursjägarna är det toppen väder! Nysnö att spåra i synd att jag jobbar vill också jaga! Det senaste jag hörde så var 3 lodjur skjutna så jakten är väl ändå snart över.

Ikväll var det inge roligt att gå med Isac han börjar bli riktigt slynglig nu och lyssnar inte ett skit på mig. Det sluta för Isac´s del med en liten flygtur ner i snön och ett stadigt nacktag. Det gäller att visa vem som bestämmer nu när han snart blir könsmogen och förmodligen blir ännu jobbigare. Men tur som är så går det ju över.

Fick en film med aftonbladet idag Irene Huss- Tatuerad torso. Ingen aning om vad det är men ska kolla in den nu innan det blir natten. Såg att Lasse Brandeby var med och för mig är han bara Kurt Olsson tror det blir svårt att se han i nått seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0