seg måndag

riktig seg måndag idag...var just inge trött igår så jag la mig försent och var otroligt trött i morse. Men Isac var nog ännu tröttare hehe den lille krabaten får man bära ur sängen.
Seg dag på jobbet också hände just ingen bara en massa tjäle att bryta.

Det blåser storm ute dundrar i hela huset. Alla löv som blåser runt ska jagas och helst ätas upp och Isac får bestämma.
Fick se ett skogsskifte som var till salu...måste säga att jag blev sugen men efter granskning av karta och höjdkurvor grusades planerna. Det var mer eller mindre ett berg som averkats. Alltså inget att ha! Får hålla ögonen öppna om det dyker upp nått mer.

Ringde sigge och drog igång maskineriet inför helgens jakt. Rådjur och gris i katrineholm. Ska ta med Isac så jag får stå för bilen. Det skulle visst komma nån drever från göteborg och sätta fart på rådjuren ska bli kul att jaga med drivande igen.

Nä dags att åka till könsum och inhandla lite krubb...tror Isac ska få va hemma så han vänjer sig med att vara lite själv har blivit dåligt med den träningen.

Go Kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0