Försäkringar

Nu har jag suttit i telefonkö mest hela kvällen. Om jag blev nå klokare det vete fan.
Sålde pickisen idag så det var ju onödigt att ha den försäkrad längre. Och efter 20 minuters väntande sa dom att jag inte behövde säga upp den för det gick automatiskt ioch med ägarbytet. SUCK men när jag ändå hade dom på tråden så tecknade jag en personförsäkring som jag inte hade nån för jag blev lite osams med mitt gammla försäkringsbolag.
Vilka gamar dom blåser en på en massa pengar bara!

Inte bara jag som hade dispyter med försäkringsbolag idag. Hehe nån galning bestämde sig för att backen på bilen är en bra växel att köra på inne i stan. Pappa kom åkandes genom stan och fick stanna för en bil framför som plötsligt la i backen och backa på pappas bil. Den såg aningen tilltuffsad i fronten så frågan är om den är värd att laga upp igen.
Jaja det blev inga personskador iaf och inga hundskador för Isac var med i bilen.

Ja Isac är på sitt bästa humör ikväll och lever rövare. Men det gör man väl när man är barn.
 Var på vårdcentralen idag också och tog prover. Jag tror dom tappa ur mig all blod blev helt yr efteråt och sköterskan vägra att släppa iväg mig innan jag ätit en macka i labbet =) Nålar är inte min grej alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0