EXTRA EXTRA!!!

Stopp pressarna!  kalle kula och smulan smörsopp har förlovat sig! Vad fan är det att sätta in extra nyhets program bara för att wicktoria och daniel har förlovat sig? Det är allt lite överdrivet är dom så mycket mer än vi andra?
Det är rätt onödigt med monarki igentligen dom har ju ändå inget att säga till om. Det enda vettiga kungen sagt på länge är att vi bör skjuta varg det ska han fan ha medalj för!

Nä nu blev det lite för många svordommar nu får jag allt lugna ner mig lite.
Ojoj nu har jag sprungit i bilaffär i en hel vecka och dividerat om priser men efter många om och men så kom vi överäns sånär på en tusing. Men nu står iaf kryss 70´n på parkeringen och glänser.

Får snart ta den på en första långtur. Ska åka upp till bror i falun vi ska planera årets fiskeresa. Som i år igen lutar åt jämtland glimån tror jag den heter iaf. Där finns det tydligen fisk så man kan blöta reven.

Promenad med Isac stundar...

I BE BACK

Kommentarer
Postat av: Honken

Haha kalle kula, smulan smörpropp, var fan får du allt från? Ja nog var det jäkligt onödigt, där satt man och väntade på att Jakt och Fiske skulle börja, men där sket man i brevlådan.



Ja Jämtland var rätt, men Glimån ska vara Gimån.

2009-02-27 @ 20:16:59
URL: http://www.flyfisher.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0