ja just det...

Ramla in på min egna blogg nu på morgonen och insåg att den verkade död.
Man kanske skulle blåsa liv i den igen. Men det blir väl som vanligt jag skriver några veckor sen är den död igen.

Det som hänt sen senaste inlägget må vara historia men nått guldkorn kanske dyker upp.

Det stora just nu är att Berglund goes sthlm för jobb. ganska dumt för jag är ju rätt hemkär. Men man gör ju allt för pengar så jag tar vagnen och flyttar till Huddinge. Det blir Isac som blir mest lidande av det hela. Han har det visserligen bra hos pappa men han får nog inte den motion han är van vid. Men snart drar ju jakten igång igen så då löser sig det hela ändå. Och så har vi börjat cykelträna så han får rätt mycket motion på helgen.

Men frågan är vad gör man i Huddinge om kvällen? Antagligen blir det långa arbetsdagar mat och sömn så man behöver nog inte aktivera sig så mycket. Jag prata med lite folk som jobbat där och det fanns visst en gym att tillgå för arbetarna så man kanske skulle ta tag i träningen igen. Berglund is hunk beach 2010 =)

Dags att ta tag i dagen så får vi se om det blir någon fortsättning på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0