helgen

Då var man hemma i kga igen efter årets resa.
Det blev 200mil med bilen runt om i dalarna och jämtland. Vi fick grov harr i älvdalen jag fick en på över kilot vilket är mycket för harr i strömmande vatten. det var riktigt kul kanske den största jag nånsin kommer att få.
Trots min ryggvärk gick det bra att sova i tält det blev lite kallt om natten bara.
Mer utförlig beskrivning av resan finns på brors blogg www.honkens.blogg.se

I helgen har det festats en del. hängde med erik i helgen vi var och kollade in harrys var ett tag sen jag var ute så det blev lyckat träffa mycket folk.

Inatt inträffade en trafikolycka i skrantakorset på degerfors vägen ovanför mig. en 19 årig tjej omkom i kraschen.
var uppe och titta nyss det satt vänner och anhöriga i en ring runt tända ljus och blommor. Fick en riktigt läskig känsla innom mig när jag åkte förbi. uch livet är så bräckligt på en sekund kan det vara över.
Pratade med en anhörig som jag bor granne med. svårt att veta hur man ska bemöta.
Ägnar mina tankar till dom anhöriga det måste vara en otrolig tragegi att mista sitt barn, en vän i trafikolycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0