Härliga tider!

 Efter att dom 3 har stått att beskåda i bokhyllan i snart ett halvår, var igår dags att ta tag i Stieg Larsson triologin.
Först ut är ju som bekant "Män som hatar kvinnor" Har hör många säga att det kan vara lite svårt att komma igång i dom för att det är mycket fakta och namn att ta in i början av boken. "håll ut bara så kommer du att fastna i den"
Jag läste 2 kapitel igår och fan heller jag var fast redan i prologen.
Fantastiskt bra skrivet jag kommer förmodligen att streckläsa dom.

Första dagen på jobbet gick ju som en dans ibland är det löjligt kul att köra stor maskin fan det händer lite då.
Kul att se lite tjejer i brachen också sommarjobbare som inte räds lite smuts under naglarna är min melodi.
Lite roligt sammanträffande också mellan Erika och Helena hehe värden är liten ibland.

Dags att njuta kvällen middag. Fan det är härliga tider nu!

Ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0