Pytt i Panna

Har precis ätit lite kvällsmat.
Var inge sugen alls på att laga mat idag men jag måste ju laga till nått så jag har till matlåda.
Så pytt i panna blev lösningen när man är trött och sliten. Det är ju faktiskt gott men inte för ofta kanske som det kunde bli förr.
Känner mer och mer att det är nått som inte är rätt med kroppen. är orkeslös och trött fast jag sover som jag ska och äter som jag ska. Men det är klart tar inte kroppen upp nån energi av det jag äter så det ju inte konstigt att man blir slö. Men nu har jag iaf fått en kallelse till vårdcentralen för lite provtagning. hoppas nästan på att det ska va struma för det är ju relativt lätt att göra nått åt.

Helena var här ikväll med vi fixa det sista med bilderna och beställde hon verka nöjd så då får jag också va nöjd. Är ju trots allt bara en glad amatör. Men det är kul att ta lite seriösa kort också blir bra träning då.
Måste fixa en ny dator också så jag kan lägga in photoshop. Fick hjälp av bror med att putsa till bilderna den här gången.

Har påbörjat planeringen för vildsvinsjakt med Fredriks kopov också. Förhoppningsvis blir det nu till helgen eller nästa.

Nä nu ska vi se vad familjen simpssons hittar på sen får det fanimej bli sänga!

God Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0