En helg ute i solen

Vilket fantastiskt väder det varit i helgen och är fortfarande i skrivande stund.
Har nyss varit ute och strosat runt nere vid näsets stränder. Isac var såklart med och han skötte sig mycket bra bland alla andra som tagit sig ut denna söndag. Det märks på Isac att han blir större och mognare. Nu kan man faktiskt möta andra utan att dom blir utskällda.

Efter att ha laddat upp på fredagkvällen vaknade jag tidigt på lördagsmorgonen. Jag hade gett mig fan på att göra en storstädning hemma flytta runt med möbler och verkligen städa av ordentligt. framåt lunch var allt klart och jag bytte om för en eftermiddag på isen i jockes stuga. Det skulle grillas korv minsann. Jag passade även på att ta bilderna jag pratade om tidigare men dom blev inte så effektfulla som jag hoppats på.
Lägger in några bilder nedan så får ni säga vad ni tycker om dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0