Räkningar

Är alltid lika roligt att betala...eller inte. Men det är ju bara att betala och se glad ut.
Fredrik hörde av sig idag med och meddela att han inte kunde jaga till helgen. Lite synd hade vart jävligt roligt att jaga lite vildsvin med hund. Men va fan det kommer en säsong. Finns ju en del kvar att jaga än hare och räv jakt ska jag försöka att styra upp en dag. Sen ska det ju skjutas bort lite bävrar från marken som ställer till med otyg. Och Lo jakten får inte glömmas den ska bli spännande!

Sitter och grunnar på mina bilaffärer också. Ska byta bil men skulle behöva spara lite mer först. Men samtidigt ska jag köpa en ordentlig bur till Isac och det känns lite synd att köpa en nu och sen byta bil och behöva köpa en ny igen. Dom kostar ju trots allt en del. Det gör bilen också men den här gången ska jag köpa nått ordentligt som vara ett tag.
Har bestämt mig för en Volvo XC70 D5. eller Cross country som den också heter. Dels för att den är högre än vanliga bilar så jag kommer fram på dåliga vägar som jag ofta åker på. den har 4 hjulsdrift är ju också bra på dåliga vägar. Sen ska jag ha en diesel dom motorerna håller fan så mycket längre än bensinare.

Köpa bil är fan den sämsta investering man kan göra men man måste ju ha en. Och denna gång ska jag lägga lite extra och ha kvar den ett bra tag!

Nä nu får det bli lite tv innan det är sänga..

Go kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är bara att lägga slantarna i sparbössan. Synd att dom är så jävla dyra bara.

2009-01-27 @ 19:39:32
URL: http://www.flyfisher.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0