De fyra relationssabotörerna


Forskarna vid University of washington har genom sin forskning funnit en matematisk uträkning som kan se om en relation kommer att hålla.
I en bra relation ska båda parter vara stolta övervarandra och även visa det för andra.
Dom dåliga relationerna har enligt forskarna fyra saker gemensamt, dom kallar dom för "Apokalysens budbärare"

Förakt
Kritik
Försvarsinställning
Känslomässig utestängning.

Jag blir full i skratt när jag läser resultatet av sån här forskning. Vad vill forskarna ska vi sätta oss i skolbänken innan man går ut på krogen och raggar!? Det måste finnas vettigare saker att forska om.

Källa: KT,


Kommentarer
Postat av: stina

mycket du har skrivit här. nu måste jag börja läsa lite oftare tror jag :)

2008-07-17 @ 20:16:53
Postat av: Andreas

ja jag har varit lite duktig nu ett tag.

2008-07-18 @ 10:54:26
Postat av: Honken

2008-07-29 @ 14:03:05
URL: http://honkens.blogg.se/
Postat av: Honken

Nu är det bara språket kvar ;)

2008-07-29 @ 14:03:31
URL: http://honkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0